Blogia
trastamara

Fan a mofla a l'Estau de Dreito

Dezibamos que quereban destruir l'audienzia nazional. Pero ye que quieren destruir, crebar, tot o que l'Estau de dreito sinnifica. Bi ha una lei, pero bella chen, ayer arroclada chunto a o presidente rechional basco, no quiere que se rispete ixa lei. Dica aquí tot correuto. Siempre n'abiu de leis que beluns no quieren rispetar, por exemplo, a lei d'educazion autual con o proyeuto de "Educación para la ciudadanía" o la lei de l'aborto. O problema biene cuan o gobierno fa caso d'ixas chens, y mesmo se carraña con os chuezes por que quieren fer cumplir a lei. 

Asinas que tenemos una chen que no quiere cumplir a lei, y un gobierno que refirma a os que no quieren cumplir a lei. Ista ye a España que tenemos. A España que mos dixa iste Gobierno que amanexió en o poder con as bombas de l'11-M en a capital. A lei ye ta cumplir-la. Sigas o no basco. Pero ye una cosa que toda ista chen no repleca. Son prou sargutas ta no sentir-se amenazaus. Saben o que pasará. Quieren enzetar un nuebo prozeso con os terroristas y remanirán firmes, a penar d'as bombas y d'os muertos. 

 

Y agora nomás una cosa d'os comentarios que me'n dixan. Me pregunta un que no dize o suyo nombre: 

"per q un ultraderechista como tu escribe en aragones? "

Y yo contesto...Porque m'agana. Ye que l'aragonés nomás pueden charrar-lo os ninos independentistas? Me creigo que no. Ye de más...Grazias tenebas que dar que bi aiga chen que no siga como tu (politicamen) que charre ista fabla cuasi muerta por a identificazión que s'ha feito aragonés=aragonesista. De cosa, mozé. 

8 comentarios

Anónimo -

Me fa goyo a yo tamién que s'escriba dende unotros puntos en a nuestra luenga. A luenga d'os aragoneses. (De toz, de dreita o cucha, españols, aragoneses, oczitanos o d'a conchinchina) A cultura ye de toz y a o boina rosca ixe que se diz español, ya dimuestra que fatos bi ha en toz os puestos. L'aragones ofizial ye o nuestra cultura.

tradicionalista -

Noragüena por o tuyo blog. Á la fin una pachina en a nuestra luenga an que no s'enriste contr'a nuestra Patria, As Españas, i s'emplega o idioma ta esprisar ideyas rebutidas de sentiu común. No les faigas garra caso á ixos filo-etarras, solo saben que esgramaquiar.
Por a Republica Catolica i Foral d'As Españas.
O cristianismo ye l'alazet d'a identidá aragonesa.
Viva Aragón. Vivan As Españas.

sentiu -

Soy de una ideología totalmente contraria a este blog pero me tranquiliza su existencia, me alegra ver que el aragonés se plasma como patrimonio de un pueblo y no de una idea política. Respecto a comentarios soeces como el de español no cal decir nada, pues una vez mas se demuestra la tozudez y garrulez del que no entiende nada.
Un saludo!

español -

Deja de ladrar de una vez en esa jerga inventada y habla en español, ¿que ahora todo el mundo quiere tener una lengua o qué? Aragón es España y se habla español.

gurrión -

¿Y que importa estar en CEDADE?

A yo no m'importa que seiga nazi, a yo l'unico que m'alticama que ye un español.

D'estrema dreita u d'estrema cucha, lo primer ye estar aragonés.

fernando -

Soi aragonés y español. Ista ye una fabla que emplego, como tamién o castellan o l'anglés. Problemas? Que no digo as cosas que leyez asobén en aragonés. Ixa ye a buestra interpretazión d'a cultura y d'a luenga. No tiengo problema en que no fablez d'a tematica d'o blog y nomás faltez. Ye o buestro problema. No pas o mío.

Alatriste...nunca no he estau en Cedade. Pero gueno. Tu mesmo.

alatriste -

Esto es un FLOG
Falso
BLOG

Yo coincidí con el autor en un curso de aragonés hace años. Entonces él formaba parte de una conocida organización neonazi europea: CEDADE.

berenguer d'entenza -

A pregunta te la fería de atra traza. ¿Por qué un español escribe en una luenga que os españols preban d'estricallar?

Se puede estar de cuchas o d'estrema dreita y esfender l'aragonés, pero estar ultra-españolista y esfender-lo no ye que fer-nos perder o tiempo.

No me creigo mica de Tú.

Aragón über alle
Puta España OI!